Wat is het verschil tussen een Highway en een Freeway?

12 december 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

In ieder geval is de overeenkomst tussen een Highway en een Freeway dat we vandaag meerdere keren van ze gebruik gemaakt hebben! Het verkeer op beide wegen raasde van alle kanten langs ons heen, stopte vrij plotseling voor ons, haalde in, sneed af, toeterde en gaf ons regelmatig een ongewenst angstig gevoel. Het zou bij Rody adrenaline-verhogend hebben gewerkt, maar geef mij maar een rustige snelwegen in Nederland!

Maar als je dat gehad heb kom je bij Santa Monica. Ik kende de pier daarvan voornamelijk van Sponsbob als hij aan Paric een valentijnskado geeft. We hebben genoten van onze voetjes in de Grote Oceaan en van effe samen stoeien op het strand. Helaas brak daardoor het pootje van haar bril, dus op zoek naar seconde lijm. In de grote winkelstraat in Santa Monina natuurlijk niet te vinden: wel diverse SantaClauses. Helaas wilde Julia niet op zijn schoot voor een leuk fotootje. Ze was niet het enige kind dat niet wilde, maar die andere kinderen werden gewoon gedwongen door hun moeders en moesten lachen naar de Santa.....flits flits flits....leuk als kerstmiskado voor papa, opa/oma of gewoon voor thuis, jeugdtrauma's kunnen later wel verwerkt worden.

Gelukkig weet Julia de weg goed in Burbank. Over Highways en Freeways bracht ze ons naar een megagrote knutselwinkel. Wat kon je qua creabea daar niet krijgen??? Groot, Groter, Groots

Haar bril is weer gemaakt, hopelijk gaat ie nog 5 weken mee!

1. Gaby:
    13 december 2015
    Maar nu weet ik nog niet het verschil tussen the highway en freeway. En je had Julia toch ook kunnen dwingen om op schoot te gaan hihi of zijn jou.