Terug op Woodbury

19 januari 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Tja, de laatste dag in Amerika, een dubbel gevoel: prettig vooruitzicht om mijn geliefden weer te zien, bedroevend omdat de vakantie erop zit!

Toch nog even een mooie dag gemaakt, rijden over de indrukwekkende highway 1, langs Malibu (op het strand het laatste schepje zand voor het potje voor Karina geschept) naar HollywoodInn. Dit hotel ziet er erg grappig uit want bij binnenkomst staren diverse bekendheden (zoals Michel Jackson, Charlie Chaplin en James Dean) omringd door de Hollywood bergen je al aan. In onze kamer was de kop van John Wayne op de muur geschilderd, best goed!

Julia had afgesproken haar vrienden te zien op Woodbury. Onderweg daarheen hebben we eerst een flinke doos met spullen die niet meer in de koffer pasten (zoals 2 kussen, slaapzak, handdoeken, enkel kledingstukken etc) naar de ruilwinkel gebracht. Bij Woodbury aangekomen werd Julia onder andere door Sabrina, John, Emily, David, Joseph en Andrew uitbundig ontvangen. Nadat Kelly was opgehaald zijn we met z’n allen gaan eten (Andrew ging niet mee, zei dat hij het te druk had, maar mogelijk had hij geen geld. Hij wilde niet dat een ander voor hem zou betalen) in een eettent waar Julia het al die tijd al over gehad heeft: Mama Hong’s Vietnamese Kitchen. Zeer smakelijk!
Daarna hebben ze nog enkele uren gezellig buiten op straat maf gedaan (het was aangenaam weer en ik vond het leuk om te zien hoeveel lol ze samen maakten). Afscheid genomen, Kelly een lift naar huis gegeven en hup-en-hup naar het hotel. De volgende ochtend vroeg op richting vliegveld, auto inleveren en naar het vliegveld, toch nog even terug naar de plek waar we de auto hadden ingeleverd omdat we wat hadden laten liggen, gelukkig tijd zat en voordat we het ons realiseerden vlogen we richting huis.